Flyttar på fredag=)

Japp på fredag flyttar vi äntligen in i vårat hus! Ska bli såå kul och mysigt, känns inte riktigt verkligt ännu men det är de! Håller på att packa för fullt, är såå tråkigt men ska bli kul att packa upp allt i sitt nya hem sen=)

Idag har jag vart i stallet en sväng, gick lite med Goliat, han är så duktig, ska ju snart börja rida in honom lite smått om jag vågar haha men de ska nog gå bra hoppas jag=) (Tess du får hjälpa mej hehe) Min häst har varit svullen i sitt ena framben ett par dar nu, men idag var svullnaden nästan helt borta så kan nog börja rida henne snart igen.
Måste till lkpg nån dag i veckan kom jag på har ju inte köpt en enda julklapp än! Tur att det inte är så många jag ska köpa till..

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis till huset =)

ohh yes jag hjälper till :P

2007-12-18 @ 23:28:10
Postat av: Emmis

Tack=) Du får komma och hälsa på sen! Ja du får hjälpa mig haha du vet nog lite mer om isisar än mej=)
Kram

2007-12-19 @ 02:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback