blogg

Idag har jag ridit Kalle tillsammans med mamma och Chardiff. Vi red lite på gärdet, Kalle va jätteduktig! Galoppera i båda varven och han fatta rätt galopp och gick lugnt och fint. Är så stolt äver honom, känns som vi har gjort lite framsteg redan! Så nu har jag anmält mig till en ridlektion i mars (om de finns plats) för bara ridtravare, de ska bli spännande! Funderar på att boka ridhuset i Vrånghult nån dag oxå och rida lite, kunde ju va kul och förhoppningsvis givande!

Vi har besök här nu me, Johans syster och kille och deras 2 barn, dom kom vid halv 3 och ska ligga över natt till imorrron. Dom är så söta Linn och Klara, riktigt mysiga  ungar! så imorgon ska vi åka till buslandet med dom hehe kan nog bli kul!

Längtar till söndag då ska mamma och jag försöka hoppa lite med hästarna, får se hur de går!

Kommer kanske lite bilder imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback