blogg

Idag har jag ridit som vanligt hehe. Mamma och jag hoppa lite med hästarna. De gick rätt bra, Kalle blev lite ivrig och fick för sig efter ett par språng att han INTE skulle hoppa mer.  Men de var bara att va riktigt bestämd så gav han sig till slut och tyckte de va lika kul som innan! Han har lite dålig koll på sina ben hehe men de blir nog bättre ju mer han får hoppa. Chardiff blev lite busig som sist men skötte sig bättre tyckte jag, mammsen våga till och med hoppa de högsta hindret!  Duktigt tyckte jag=) Hasse var med och skötte hindren, de var snällt tyckte jag=) Och så tog han lite kort me. Tyvärr kan jag ju inte lägga ut några kort från idag eftersom batterierna tydligen var slut i våran kamera=( men de får väl bli nån annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback