Buslandet

Idag red jag me mamma, de va riktigt kallt 15 minus brr.. Mamma och Hasse hade byggt upp några småhinder igår som vi hoppa lite. Kalle tyckte de va lite läskigt men han hoppa i allafall, fast han lyfte lite dåligt på sina ben hehe. Chardiff tyckte de va jättekul och blev nästan lite busig och drog rätt mkt efter hindret, mamma tyckte de va lite läskigt hehe, Jag får väl ta och försöka fostra honom lite! Kan nog va kul att va med på hoppträning med Chardiff framöver.


I lördags åkte vi till buslandet, jag , Johan, Marie, Linn och Klara. De va riktigt kul faktiskt! Så stort de va där inne, och massa roliga rutshkaner och klätterställningar med mera.  Jag åkte lite med Klara, de va ju riktigt kul hehe, nästan så man önska att man var barn igen! Blev helt slut av att klättra runt me ungarna hehe. Måste säga att dom är riktigt gosiga och söta Linn och Klara!
Det var en riktigt rolig dag som jag gärna gör om!

180742-10
Johan och Linn har precis åkt den stora rutshkanan!
180742-11
Här sitter vi och väntar på maten inne på buslandet
180742-9
Söta Linn och Klara ligger och sover på vårat vardagsrumsgolv
180742-8
Johan och Linn, 2 sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback