lite tidsfördriv

10 favoriter:
Färg:
Rosa
Mat: Det älsklingen lagar!
Band: Inget tror jag
Film: hm vet inte, men gillar komedier
Bok: Har nog ingen favorit men just nu läser jag sista boken av pojken som kallades Det, riktigt bra böcker som jag rekomenderar!
Sport: Ridning
Årstid: Sommar
Veckodag: Helg är ju alltid trevligt
Glassmak: Melon och pecannöt kola är mums!
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör:
rätt okej
Smak: multivitamin
Kläder: Nattlinne
Bakgrund: hm
Nagellack: Inget
Tid: 22:27
Omgivning: lite stökigt
Irritationsobjekt: hm inget tror jag


8 första:
Bästa vän: Susanna
Screen name: va fan är de
Husdjur: Katt
Piercing: Öronen
Förälskelse: En på mitt dagis som hette Thomas
Musik: hm ingen aning
Bil: En golf cab som va riktigt cool!
Kyss: hm var nog med min första kille

7 senaste:
Cigarett
: röker inte
Mat: Spaghetti och köttfärssås
Dryck: Multivitamin
Biltur: idag när jag åkte hem från stallet
Kyss: i går
Spelad låt: Groove Coverage - Remember
TV-program: Melodifestivalen

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: ne de tror jag inte
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:
Kläder: obekväma kläder såklart hehe
Mat: fläsk
Musik: Skrikig musik
Dryck: vin
Personlighetsdrag: Känslokall

4 saker:
Du gjorde igår kväll: kollade på tv
Du kan höra just nu: tv:n
Du inte kan leva utan: Vatten, mat, pengar,  kärlek,  sömn
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, kollar på tv, äter mm

3 personer:
Du kan berätta allt för: Johan är nog den enda..
Du tycker om: Får väl säga Johan, mamma, pappa, mina syskon
Du inte gillar: hm ingen aning

2 val:
Kaffe eller te:
Inget av dom, måste jag välja blir de väl te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att jag ska få ett fortsatt lyckligt liv!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej kusin! Så du har skaffat blog? Kul! Hoppas allt är bra med dig annars. Jag stjäl "lite tidsfördriv" från dig...har tråkigt. : )
Take care. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback