Västerås

I helgen åkte vi till Västerås på Power Big Meet.  Åkte på fredan och var meningen att vi skulle åka hem på kvällen igen, men vi blev så sugna på att dricka lite så vi stanna en natt. Var riktigt trevligt med massor asfina bilar och roliga raggare=)  Fast sova i bilen är inget jag vill göra om haha sov knappt nånting, man ligger ju så jävla dåligt i bilen, kombi skulle man haft!
Idag har jag inte gjort speciellt mkt, ridit en sväng och firat mamma, hon fyllde 43, grattis Mamma!
Imorgon ska jag ut me Tess fan va kul de ska bli!!

Tyvärr tog jag ju inga bilder från helgen, men lägger ut en härlig sommarbild på Hitch istället=)
Vill ha tillbaka sommaren!
180742-68

Kommentarer
Postat av: Susanne Svanström

Tack emmis för gratulationen och den fina blomman.
Hoppas ni får kul ikväll. Var rädd om dej / kram mamma

2007-07-12 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback