Hej då Kalle=(

Ja idag åkte Kalle hem=( Dom kom och hämta honom i morse. Kom några tårar när han precis hade åkt..känns lite tomt, men nu har jag ju en egen häst och det känns jätteskönt, hade nog deppat ihop annars tror jag..

Kalle är nog den häst jag har fäst mig vid mest av alla hästar jag träffat, han har en otrolig personlighet och ville alltid vara till lags, han gjorde verkligen allt han kunde! Har aldrig känt sån glädje med nån annan häst, han gjorde mig så otroligt glad=) Kunde till och med hända att jag började gråta ibland när jag red av ren glädje, han var så otroligt rolig och härlig att rida.
Tack för den här tiden jag fick med dej, det är en av dom bästa månaderna i mitt liv!
Kommer aldrig glömma dej, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!
180742-48
Kalle kvällen innan han åkte



Charlotta kom igår med=) Jag tog en liten tur på henne på kvällen. Hon var jättelugn i stallet men pigg att rida. Lite larvig var hon när jag red men det gick bra!
Tog en tur idag med. Hon bråka lite och vägra att gå framåt och börja backa men till slut gick hon vidare. Hon testar säkert lite såhär i början. Hon och Celtic går jättebra ihop, men han åker ju tyvärr på onsdag=( Måste hitta en ny kompis till henne tills Cardiff kommer tbx. Hon är ialla fall en jättetrevlig häst och väldigt snäll!
180742-49
Jag och Charlotta
180742-50
Charlotta i stallet


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad fin hon ser ut att vara! Hoppas ni kommer trivas ihop :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback