Student och party!

I fredags tog min bror studenten. Jag, mamma, Johan, min mormor och min bror Linus möttes upp en liten bit från Robbys skola. Det var skapligt mycket folk som stod och väntade på att alla studenter skulle springa ut.
När Robbys klass kom ut och Robby kom fram till oss och tog emot alla nallar, champagne och allt va de va, så fick jag rysningar i hela kroppen..tänkte tillbaka på när jag tog studenten, var en så härlig känsla, skulle gärna uppleva den igen! Det bara lös av glädje från Robby, kul att se=) Efter utspringet åkte vi hem till pappa och åt god mat och så. Efter maten börja jag dricka lite jäger hehe, vi skulle följa med Robby, hans tjej och Danne till Gruvan. När klockan var typ 11 på kvällen gick vi mot Gruvan, var ganska mkt folk där, mest studenter såklart. Var en rätt trevlig kväll faktiskt, jag var lagom full=)
180742-52
Min bror efter utspringet
180742-53
Robby pekar på min mobil och säger till sin tjej att "en sån har ju du med"
haha
180742-54
Robbys tjej Anna, en trevlig Göteborgska
180742-55
Johan, min älskling
180742-56
Och sist, fula jag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback