vill bara försvinna....

Ja tänk om man bara kunde försvinna..och slippa alla bekymmer..jag bara sitter här i min tråkiga lägenhet och bryr mig inte om nåt..vill inte städa, vill inte laga mat..vill knappt gå ut me hunden..
Försöker få tag i ett jobb men det är fan inte lätt! Och när man känner såhär så känner man inte direkt för att söka jobb heller...önskar mitt liv såg annorlunda ut..med mycket vänner, som jag typ inte har några nu..kanske inte så konstigt iofs att man blir såhär deppig då..när man bara sitter själv hela jävla dagarna och inte har nån att umgås med..fast det är väl enbart mitt eget fel..så det kan jag väl inte säga nått om..
Känns som jag bara gråter och gråter och jag vet inte riktigt varför ens längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback