helgen

I söndags red jag ju lektion, gick superbra! Kalle va jätteduktig tyckte jag, pigg och framåt och lyhörd=) Han gick i bra form och det märktes att han tyckte de var roligt. Galoppen gick tyvärr inte jättebra, han orka inte, blev lite galopp i vänstervarv, men är så nöjd ändå med tanke på att vi inte har tränat nått på ridbana eftersom vi inte har nån..kan ju bara rida ut..men ska försöka åka iväg till en kompis och rida i deras paddock nån gång ibland, och självklart ska vi åka och rida i sålla igen! Är mycket stolt över min Kalle=)

I fredags var vi i Strängnäs och kollade på dom där stolarna. Tyckte väl inte att dom var riktigt så snygga som på bilderna, men vi köpte dom och jag tror de kan bli bra när dom väl kommer in i bilen. På kvällen kom Johans syster, hennes kille och lilla Linn=) Dom skulle kolla på ny bil.

Lördag åkte vi runt och kolla massa bilar, dom hitta till slut en i Norrköping och vi har köpt deras Nissan Primera kombi, så skönt med kombi. Olyckligtvis körde jag punka på den igår hehe..så nu får jag åka gamla volvon ett par dar.

Saknar min kille=( tur att han kommer hem på fredag igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback