Helgen

Den här helgen har vart rätt rolig faktiskt, har haft nått kul att göra nästan hela tiden=) I lördags red jag lektion, gick superbra, va jättekul! På kvällen var vi hos mamma en sväng och åt god mat och gosa lite med Nils=) Idag har vi slappat lite och sen har jag provat att sitta lite på Goliat och skritta lite med mamma som hjälp, gick rätt bra fast min häst sprang och skrek i hagen så han blev lite distraherad och lite busig, höll på att åka av en gång när han bocka lite, tur att han har mycket man som man kan hålla i=)
Är själv nu igen, lite segt som vanligt men det känns helt okej, ska mysa lite i soffan nu och se filmen som börjar på 4:an.

180742-123
Jag och Nils
180742-124
Nils sover i mitt knä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback