Jaha

Va ett tag sen jag skrev här..har inte haft nått att skriva om direkt..har lixom inte hänt så mkt som är värt att skriva om hehe. Men kan alla fall berätta att vi är på gång att köpa hus snart förmodligen, har varit och kollat på några och har fastnat för ett som vi är sugna på att köpa...fast idag när jag kolla lite på nätet igen så hitta jag ett till på samma gata! haha som verka jättemysigt så de vill jag oxå titta på först innan vi bestämmer oss=) skulle va så himla skönt att ha ett eget hus med en egen tomt!

Och med pållen går de bara bra, hon är så duktig=) Är kul när de går framåt!
Och nu måste jag bara visa några bilder på min lillebror, han är fruktansvärt sööt!
180742-127
Ligger i vagnen och ser ganska nöjd ut=)
180742-128
Nybadad
180742-129
Han är såå söt här, börjar bli ganska stark och orkar hålla upp sig själv
180742-130
På tröjan står de I MAY BE SMALL BUT I CAN MAKE SOME NOISE hehe
stämmer rätt bra faktiskt=)

Vem blir inte sugen på att skaffa barn när man ser en sån här söt liten pajsare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback