brr kallt

Usch va kallt de börjar bi ute nu..gick nyss till stallet och tog in hästarna, va svinkallt ute..ser inte direkt fram emot vintern men de ska bli lite mysigt med snö faktiskt=) I helgen var jag iväg och träna med pållan, gick rätt bra förutom en stegring! men de var nog bara för att hon inte riktigt orka så hon protestera lite. Var meningen att jag skulle tävla på lördag men bilkräket är lite knäpp så jag får ställa in de, känns helt okej då jag inte riktigt känner för de men visst lite kul hade de väl varit men nästa gång ska jag försöka va med alla fall=)
På torsdag ska jag förmodligen på arbetsintervju i Norrköping, jobbet är dock i linköping..men är lite osäker om de är nån idé eftersom det bara är 20 timmar i veckan och jag blir tvungen att pendla, så då går ju typ alla pengar åt till bensin..aja får se hur jag gör.
Blir en seg vecka de här..är ensam ända till fredag suck..vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden, kanske blogga en massa hihi
Tog 2 härliga bilder på Hitch idag som jag tänkte visa
180742-101
180742-100
Fina Hitchen


Kommentarer
Postat av: johanna

vad fin han är....han skulle få söta valpar med min Hunny

2007-10-10 @ 11:10:19
Postat av: Emmis

Tack=)

2007-10-10 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback