Ensam igen..

Jaha då var man ensam igen..jättetråkigt och ensamt är de..men men börjar bli rätt van nu, men jag saknar min älskling massor, önskar han var hos mej jämt=) Idag har jag som vanligt inte gjort särskilt mycket, red en sväng på förmiddan och min pålle var PIGG! hehe hon stack nästan med mig i galoppen, jäklar vad snabbt hon sprang, hon verkar tycka de är himla kul att galoppera alla fall och när jag väl fått ner henne till skritt så trodde hon att hon var en arab blåste upp sig asmycket och svansen stod rätt upp typ haha, knäppålle=)

Lille Nisse är inte så liten nu längre han har växt rätt mycket, fast han är ju fortfarande rätt liten ändå hihi, jättesööt är han=) Nästan så man blir liten sugen på en själv snart, men de får väl vänta lite till.
Ne nu ska jag äta lite chokladbollar som jag har gjort nu ikväll, det är så jävla gott!

180742-115
Söta Nils
180742-116
Hihi lite ledsen men ändå sööt
180742-117
Chokladbollar, så jävla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback