Helgen

I helgen har vi inte gjort sådär jättemkt, möblerat om lite i vardagsrummet, blev rätt bra, ser mkt större ut nu.
I söndags kom johans mamma, pappa, syster och systerbarn  och hälsa på, var trevligt, länge sen vi sågs.
I fredags hoppa jag lite med pållen, gick jättebra hon var såå duktig=)
Idag har jag inte gjort så mkt, mamma och Nils kom förbi en sväng sen följde jag och Hitchen med tillbaka en liten stund, var kul med lite sällskap, är så tråkigt att va ensam hela dagarna.
Är jättesugen på att göra en grej, men vet inte om jag vågar är så feg haha, funderar allvarligt på att beställa tid imorgon och bara göra de, det är nog inte så farligt som jag tror, JAG VILL!

2 bilder från fredag
180742-121
180742-122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback