Intervju

Kom nyligen hem från norrköping, har vart på arbetsintervju. Tror de gick hyffsat, får reda på idag om jag får jobbet lr inte..är väl bara att hoppas antar jag=) Sen lämna jag tbx sadeln på hööks..åker nog till sharpman istället och provar ut en på plats..mkt smidigare! Och nu har jag precis smällt i mej en panini med kycklingröra mums mums.
Börjar bli jäkligt festsugen, va länge sen jag var ute nu..synd bara att man inte har några vänner att gå ut med=( killen har ju en massa kompisar men dom bor ju typ 20 mil bort...va länge sen vi var där nu och hälsa på..men inte så lätt när man har hästarna men snart ska vi väl försöka ta oss dit=) Ska försöka städa lite idag..killen kommer hem och då måste de ju va lite fint alla fall=) Funderar på att ta en tupplur i soffan är såå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback