Ladies Night

I fredags var jag på Ladies night i cloetta center. Blev bjuden av pappas sambo Anne-Lie. Var en mkt trevlig kväll, fast maten var väl ingen höjdare, var många som blev besvikna på den..men det blev många goda skratt till Mikael Tornving, Martin Stenmarck och Kjell Bergqvist, dom var verkligen jättebra och superroliga! Sen sjöng Måns Zelmerlöw några låtar innan det var slut, blev lite mycket cider haha och lite dans på stolarna, men kul var de! Efter följde jag med Carro och hennes kompis in till stan, var tänkt att vi skulle gå in på Harrys men det var asmycket folk så vi gick och åt lite kebab istället sen kom Johan och hämta mej. Var väldigt skönt att komma hem den kvällen, somna som en sten haha. Tyvärr blev det inga bilder från kvällen men jag och Carro blev filmade jättenära när vi dansa på stolarna haha, vet inte om de har visats på tv:n lr om de ska.. Hade alla fall en himla trevlig kväll! Och tack till Anne-Lie som bjöd med mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback