Tidsfördriv igen..

Ja jag har jättetråkigt idag med haha så nu blir de ännu mera tidsfördriv!

JAG KOMMER IFRÅN:
Sverige
JAG SOVER: I min säng
JAG ÄR: Söt :P
MIN FRITID: Då rider jag mest och umgås med killen när han är hemma
JAG VILL: Väldigt mycket
OM SEX MÅNADER: Har jag förhoppningsvis ett jobb
JAG SAMLAR PÅ: Inget lr jo dammråttor
JAG BLIR GLAD AV: Familjen och djuren 
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ:
Mycket
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Johan
GILLAR DU GOLF: Nej lr jo minigolf
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Ett jobb
VAD HAR DU NU: Jättetråkigt typ
SENASTE FILM DU SÅG: Saw 3
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Att de ska va så jävla tråkigt
VARFÖR: Därför!!
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Vid 10 ungefär
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Ja en panini med kycklingröra, mums
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : Ja min älskling
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Jerry Springer
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Ne
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hej de är Emma
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: hm va svårt... tills vi bor i hus får de bli
ÄR DU ENSAM NU: Ne de är jag och Hitchen=)
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Ta in hästarna sen ska jag hämta min älskling
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Rida och umgås me killen
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Sova länge
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Ha tråkigt
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Jag vet inte
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: I ett mysigt hus lite på landet
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Nej
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Ganska mycket bara de inte är för kallt
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Japp
NÄR GRÄT DU SENAST: Minns inte
PRATA ELLER VARA TYST: Olika
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: Sommaren
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: Ja ibland
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: Shoppa en massa och köpa ett hus
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: Maten och stämningen
TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: Ganska
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: Ja
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: Ne
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: Nej
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: Senast runt halv 10 just nu
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: Olika
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: 2 kanske
HAR DU PIERCING: Ne men vill ha i tungan
VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: Familjen
VAD SLÖSAR DU MEST PENGAR PÅ: Olika har blivit mycket hästgrejer de senaste
VILL DU GIFTA DIG: Kanske
VILL DU HA BARN: Japp
LÅSER DU TOADÖRREN ÄVEN OM DU ÄR SJÄLV HEMMA: Ne
VILKA LÄNDER HAR DU VARIT I: Sverige, Danmark, Norge, Tyskland
SOLAR DU OFTA: Nja dåligt me de
ÄR DU BRA PÅ ATT LAGA MAT: Hyffsad
VAD DRICKER DU FÖR ALKOHOL: Olika
GILLAR DU ATT DANSA: Ja bara jag är tillräckligt full så
VAD HAR DU FÖR KLÄDSTIL: Blandat
ÄR DU FLYGRÄDD: Vet inte har bara flygit i ett jättelitet plan för länge sen
VAD TYCKER DU OM RÖKFÖRBUDET PÅ KROGEN: Bra hatar cigarettrök, blä
HUR VIG ÄR DU: Haha inte vig alls
VAD DRICKER DU HELST NÄR DU ÄR TÖRSTIG: Vatten
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS: Kulglass är mums
TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN: Nja vet inte
VILKET KAFFE SÖRPLAR DU HELST: Dricker inte kaffe
VILKET MOBILMÄRKE FÖREDRAR DU: Sony Ericsson
VAD HAR DU FÖR PERSONLIGHET: Blyg ganska snäll typ
HAR DU VARIT DEPRIMERAD: Ja
TYCKER DU OM SUSHI: Har aldrig smakat
VAD ÄTER DU HELST NÄR DU SER PÅ FILM: Godis
LEVER DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS: Nej
SKULLE DU VILJA TRÄNA NÅGON TYP AV KAMPSPORT: Nja
HAR DU TANDLÄKARSKRÄCK: Ne men de är alltid lite pirrigt
VAD HETER DU I MELLAN NAMN: Johanna Marie
ÄR DU EN MORRON- ELLER KVÄLLSMÄNNISKA: Kväll
VAR ÄR DU FÖDD: Linköping
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU: Grönblå
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU NATURLIGT: Mörkblond tror jag
BITER DU PÅ NAGLARNA: Ibland
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT: Nja
HUR OFTA MOTIONERAR DU: Lite varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback