Snart helg!!

Ja snart är de äntligen helg!! Ska bli jättekul att åka iväg och träna med skruttpållen=) Det börjar ju gå så jäkla bra nu, hon utvecklas bara mer och mer! Kanske blir de en dressyrtävling i oktober oxå om jag vågar, är inte så mkt för att tävla dressyr men det är ju alltid en erfarenhet och lite träning!
Idag åkte jag till linköping en sväng och köpte ett nytt jättetjusigt täcke till pållen=) sen var jag i stallet en sväng och pyssla lite. Och imorgon kommer älsklingen äntligen hem!
Just de höll på att glömma att vi köpt ny bil oxå, en volvo kombi, jättefräsch faktiskt! Är inte så mkt för volvo men det är ju ändå rätt bra bilar, så de får väl gå hehe och drag är de med så nu kan jag åka iväg lite oftare med pållen kanske och Hitch har ett helt bagage för sej själv så han klagar nog inte=)

180742-87
Pållen i sitt nya täcke
180742-89
Nya bilen
180742-88
Och en på oss för att vi är så söta hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback