Storasyster igen

I helgen har vi vart i Töreboda en sväng och hälsat på. Åkte lite raggarbil på lördan med johans syster. Fick ett glädjande samtal på lördan oxå att min mamma hade fött=) det hade gått jättebra och det blev en pojke som ska heta Nils. Det första vi gjorde när vi var tbx i åtvid var att åka till mamma och titta på Nisse, han var såå söt=)
I onsdags blev vi bjudna hem till mamma så då åt vi kräftor mums mums och efter det blev de lite grillat.
Längtar så till nästa helg när jag ska iväg och träna med hästen ska bli så kul, hon går bara bättre och bättre nu=) Var på jobbintervju i tisdags men tyvärr fick jag inte jobbet men snart så borde jag fan få ett jobb, bara hoppas på det bästa! Har en del ansökningar ute så hoppas på att nån ska ringa.
Vill ha jobb nu!

180742-84
Jag i lördags
180742-86
Söta Nils
180742-85
Gott med kräftor



Kommentarer
Postat av: Tess

Hellu sötnos!
Vad lika ni är thihi jätte söt bebis ju som sagt nästan så man blir sugen på en själv men men det får vänta några år för min del =)
Ikväll ska jag äta kräftor mums det är så gottigt!
Hoppas jag blir frisk snart så vi kan ta några prommisar!
Ha det så bra! Puss o kjam

Postat av: Emmis

Hihi tycker du vi är lika, har jag inte tänkt på=)
Ja det får nog vänta ett tag för oss med..i alla fall 1 år.
Ja kräftor är såå gott!
Ha de bra!
Kram

2007-09-07 @ 14:37:23
Postat av: Tess

Hehehe ja söta är ni båda två allafall ;)
Det låter bra de =)
kram

2007-09-07 @ 21:07:27
Postat av: LifeNews - Redaktör

Tävlig på LifeNews just nu. Delta du med!

2007-09-08 @ 20:55:08
URL: http://LifeNews.blogg.se
Postat av: ELIN

SNÄLLA SNÄLLA DU, RÖSTA PÅ MIG I TÄVLINGEN! Kolla bloggen :)

2007-09-09 @ 10:18:41
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback