Träningen i helgen

Ja i helgen var vi ju iväg och träna i norrköping. Åkte på lördagen vid 12, hade lite problem att få in henne i transporten men det gick bra till slut. När vi kom fram gick jag och anmälde mig och ställde in hästen i stallet. Jäklar vilket ställe de var! Jättestort. Skulle inte rida förns 3 så gick runt och kika lite och titta när dom andra red. Var många fina ridtravare=) När klockan närma sig 3 gjorde jag iordning hästen sen red vi fram lite. Lektionen gick i alla fall bra, är nöjd med hästen. Var flera efteråt som sa att hon var jättefin och att det såg bra ut, var kul att höra!
Jag skulle ligga över natt så Johan och Hitch åkde hem, kändes lite ensamt men satt och prata med 2 andra från Linköping som jag träffat tidigare, de var trevligt satt uppe till 12=) Hade svårt att somna sen, de var svinkallt på rummet..brrr
Klockan 7 på morgonen ringde klockan men jag log kvar till 8 ungefär och gick då ut och gav min pålle lite mat.
Skulle rida vid 12 den dan så satt och kollade på dom andra, sen kom killen vid halv 12 ungefär, då gjorde jag iordning hästen och red fram. Var hoppning idag, de gick rätt bra men hon stressar upp sig så mkt och blir lite osäker, men hon hoppa rätt bra  ändå=)
Sen bar de av hemåt, tror både jag och pållen tyckte de var skänt att komma hem! Är nöjd med helgen, var kul att få komma iväg och träna lite=) Tyvärr blev bilderna inne i ridhuset jättedåliga=(  Hade varit kul att haft lite bra bilder när man rider men men inget att göra åt.

180742-90
Innan lastningen hemma
180742-91
Enda kortet nästan som blev bra från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback