Måndag

Idag har jag varit i linköping en sväng på addeco igen..går en jobbsökarkurs där lr vad man ska kalla de för. Träffades en grupp där vi ska försöka hjälpa varandra att få jobb genom kontakter, får se hur de går. Är alla fall rätt skönt att få komma iväg lite hemifrån och göra nått annat och träffa lite folk, känner mig rätt så isolerad hemma, träffar ju inte så mkt folk direkt.
När jag kom hem vila jag en liten stund sen åkte jag iväg och red Máni=) Gick kanon, skritta hela rundan runt, tänkte att de kunde va nyttigt för honom eftersom han stressar upp sig väldigt lätt och bara vill springa, så är mkt nöjd med ridningen idag.

Nu ikväll har jag inte gjort mkt alls mest kollat på tv och lagat lite mat. Åt även stekta kantareller och nån annan svamp som killen hitta i skogen, va riktigt gott! Hoppas svampen kommer upp ordentligt snart så man kan plocka massor, är ju så gott!

Såhär såg jag ut idag (ignorera den stökiga bakgrunden..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback