Máni



Blir bara mer och mer förtjust i den här hästen! Han är så himla mysig och snäll, men som sagt vääldigt het och otroligt känslig. Red idag och de gick mkt bättre faktiskt mot dom andra gångerna, tror han blev lite mindre stressad av att gå först, vilket vi gjorde idag. Gick att tölta lite lugnare, men så fort jag släpper lite på tygeln så springer han iväg, så de finns massor att jobba med men jag tycker mest de är kul, gillar lite utmaningar=)

Får väl se va som händer framöver, vet inte alls vad ägaren har tänkt men jag hoppas att de finns nån möjlighet att jag kan få fortsätta med den här underbara hästen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det ser ju bra ut.. o låter som det ska bli ni ...vem vet hoppas bara du inte blir allt för bsviken om det ej blir så.. det är nog ödet som avgör...

2008-08-17 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback