Tack för att ni förstörde de jag såg fram emot, idioter!!

Blir så jävla trött på af ibland! Dom hade missat att skriva under mitt aktivetetsstöd som dom skickar vidare till försäkringskassan..lr så sket dom i de, skulle fan inte förvåna mej! Så nu lär jag få vänta ytterligare 2 veckor på mina jävla pengar som jag skulle fått nu i veckan annars..och dessutom kunde jag ju inte hämta ut biljetterna till Takida pga de, så tack så jävla mkt!!

Hoppas verkligen jag får ett jävla jobb snart så jag slipper ha med dom att göra!

Kommentarer
Postat av: jennie

stackare...jo tack jag vet oxå hur det e att vara tvungen att ha med dem att göra...det kan bara inte funka lätt..måste krångla varje gångsuck

hoppas du har det bra annars!!!kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback