Grattis till mej!

Igår blev jag 24 år, fasen va fort tiden går..snart är man fan 30. Pappa var i alla fall här igår en sväng och fira mej, fick 2 små flaskor vin och ett presentkort på Hööks, tack så mkt=) På kvällen åkte jag och killen in till Linköping och åt först pizza och kebab, mums mums. Sen gick vi på bio och såg "Vi hade i alla fall tur med vädret" den va inte sådär jättebra men ganska rolig. En helt okej födelsedag!

Idag har jag inte gjort så jättemycket, red Brúda lite i paddocken, gick bra, sen har jag lagat lite mat och städat lite. Imorgon kommer mamma, Nils och mormor hit för att fira mej=)



Kommentarer
Postat av: Anna

grattis till dej!! :)

Postat av: jennie

ooo grattis i efterskott!hoppas du fick mer skoj av din mamma,nils och mormor sen :)

kramar

2008-12-09 @ 10:12:32
URL: http://jenni112.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback