Julpyntat

I fredags va jag iväg till lkpg och köpte lite julgrejer, bla ROSA gran såklart, jättefin=) Så kvällen ägnades åt att julpynta, glömde till och med bort idol haha det som jag alltid ser och inte har missat ett avsnitt men jag var så inne i mitt julpyntande=) Som tur va missa jag alla fall inte reprisen.
I lördags kom Rickard, Jenni och Freja och hälsade på, va väldigt trevligt=) Nästa gång får vi komma till er!

Idag har jag vart i stallet, red 3 hästar, känns lite i benen faktiskt, inte varje dag man rider så många direkt, men kul va de=) Händer inget särskilt i veckan ska rida lite annars bara va hemma tror jag, rätt skönt de oxå ibland.


Tänkte bjuda på lite bilder av mitt julpynt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback