Tisdag

Igår var mamma, mormor och Nils här en sväng och fira mej, jag fick pengar, en blomma, parfym och choklad, tack så mkt=) Inte så långt kvar till jul nu, och då får man väl lite grejer oxå och det är ju aldrig fel!
Idag har jag vart i stallet en sväng, vi red ut på Táta och Brúda, de gick bra. Sen red Tess lite på Júni, han är duktig men förstår inte riktigt vad man menar ibland.
Titta även när Tess longera Fruma i rundvolten och hon är såå fin, riktig utstrålning=) En sån häst vill jag med ha en dag!
Imorgon blir de förmodligen lektionsridning för en tjej på Stenholmen i Linköping, ska bli himla kul och förhoppningsvis lärorikt, jag ska få rida sötisen Glitbrá, hon är rolig men inte alltför lätt, då hon är 5 gångare och bara 4 år, men jag börjar komma på mer och mer hur jag ska göra när jag ska tölta och sådär.



Killen tog lite bilder på mig häromdagen och jag fick nästan lite ångest när jag såg dom för jag ser fan lite tjock ut..känns inge vidare..har ju gått upp en del kilon, men efter nyår har jag bestämt mig för att ta tag i det och försöka gå ner dom igen=) Jag vill se ut som jag gjorde för några år sen, så nu jävlar är de lite bantning som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback