Träning

Idag va jag på Stenholmen i Linköping och red lektion med Glitbrá, gick jättebra faktiskt, hon är så positiv och rolig att rida=) Blir mer och mer förtjust i henne, vilket känns sådär..eftersom hon är till salu och kan försvinna när som helst, och jag har ju inte råd att köpa henne annars hade jag inte tvekat..så typiskt..alla hästar man blir extra förtjust i försvinner på ett lr annat sätt..=( Men jag får väl hoppas att jag vinner på lotto lr nått haha inte särskilt troligt men..

Världens sötaste tjej!


Imorgon funderar jag på att åka en sväng till Hööks bla, fick ju presentkort där så jag tänkte köpa ett par ridtermobyxor i så fall, kan behövas nu när de är lite kallare ute. Sen kanske jag ska se om jag hittar nån julklapp har inte köpt nån ännu..men de är ju så svårt att komma på vad man ska köpa..
Och på lördag ska vi antagligen åka till Krylbo, en bit ovanför Sthlm och hämta en spelmaskin som killen vann på Tradera idag, kan ju bli spännande=)

Kommentarer
Postat av: johanna...

villken sötnos,,,,,

du får fjäska för killen.....

2008-12-11 @ 12:49:48
Postat av: Emma

Jaa om de bara gick=) hon är ju rätt så dyr tyvärr..men hon är ju värd priset

2008-12-11 @ 17:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback