.............

Ska nog lägga ner de här med att blogga..ändå ingen som läser, skriver ju egentligen bara till mig själv..kan ju va lite kul att gå tbx och läsa vad man skrivit ibland, men just nu känner jag att jag ändå inte har nått direkt att skriva..händer inte särskilt mycket i mitt liv som är värt att skriva om ändå..mitt liv är rätt trist egentligen, när killen inte är hemma så sitter jag mest bara inne och glor och är i stallet..mycket mer än så gör jag inte..
Jaja nu lägger jag nog ner de här ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Meh jag läser ju din blogg varje dag!! :)

2008-01-22 @ 08:24:37
Postat av: Lina

Jag läser :)

Postat av: jennie

nej men du kan ju inte lägga ner bloggen nu när jag väl har börjat läsa den flitit...händer inte mycket i mitt liv heller direkt men jag lyckas fylla ut min blogg ganska så flitigt*ler*

2008-02-07 @ 15:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback