Blää väder

Usch vakna idag och såg att det regna..blä, jag som sett fram emot en ridtur men kände inte riktigt för det när de dessutom börja snöa som fan oxå! Men som tur är så har det slutat nu, och de va inget som stanna kvar på backen..vill verkligen inte ha mer snö nu..vill ha vår och sommar!
I helgen hade vi besök av killens mamma, var trevligt, vi såg melodifestivalen bla..och så fick hon träffa Nils för första gången=)
Var ett tag sen jag skrev nått om hästarna, hade tappat motivationen ett tag men nu börjar det kännas roligare igen och jag försöker rida nästan varje dag..vill att hon ska komma igång och sätta lite muskler och utvecklas vidare..tycker det går framåt alla fall! Red ett rätt så bra dressyrpass i lördags, är så kul när det går bra och hästen är så jäkla lyhörd=) I veckan ska jag förhoppningsvis låna en sadel, som jag kanske köper om den känns bra, ska bli spännande, måste verkligen ha en ny sadel. Och i helgen ska vi till Elmia och kolla på bilar, ska bli superkul!

180742-142

180742-143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback