Duktig idag!

Ja känner mig faktiskt lite duktig idag=) var ute och sprang lite förut och så gjorde jag situps när jag kom tbx, var hur länge sen som helst jag tränade, förutom ridningen då..
Hitch fick följa med och springa lös..han va jätteduktig, gick fot när jag gick och sprang även fot bredvid=) duktig vovve! Måste ta tag i det här med träning nu känner jag..har gått upp alldeles för mkt..även om det kanske inte syns, men vill gå ner ca 10 kg, så jag väger som jag gjorde innan, känner mig bara tjock just nu..blä..måste komma i form till sommaren hehe

Nu ska jag bli smal och snygg igen!

Kommentarer
Postat av: jennie

hej hej..ja träna e kul men det gäller ju att få tummen ur å göra det oxå*ler*å hitch han var duktig...han gick ju knappt av gården när vi var där heller:)
hoppas ni får kul på Elmia!kramar

Postat av: Emmis

Ja de kan ju va rätt kul när man väl kommer igång..men jag är rätt lat av mej haha men de ska nog gå bra!
Ja Hitch är duktig ibland alla fall, och det är kul=)
Ni ska inte till Elmia antar jag?
Kram

2008-03-19 @ 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback