Elmia och helgen

I lördags så var vi ju äntligen på Elmia=) Var helt okej, mkt folk men många fina bilar. Skulle ta massa kort var de tänkt men blev bara på en motor på en E30, kompis till Johan som har den bilen, riktigt nice! Sen när vi var nöjda åkte vi vidare till Mariestad, där vi åt jättegod påskmat, mums mums. Sen blev jag vääldigt sugen på grogg haha, så börja dricka vid typ 6, sen åkte vi Dart till Lidköping, till motorgården där, var rätt lite folk till en början men blev mer framåt kvällen. Hade rätt kul faktiskt, var kul att komma ut och supa lite hehe. Sen bar det hemåt på söndag kväll igen, inte alls särskilt bakis för en gångs skull, mest trött, killen däremot var rätt dålig haha.
Är förövrigt jäkligt trött på den här jävla snön, blää. Imorse skjutsade jag killen till Norrköping vid 4 på morgonen och turen hem därifrån var en riktig mardröm..hade sommardäck bak på bilen eftersom vi fick punka i helgen på ett däck, så de sladda ju inte lite..kunde inte köra mer än typ 30-40 hela vägen hem, var livrädd att jag skulle köra av men som tur va så gick det bra..

Tydligen har psykot bestämt sig för att ge mig lön nu ändå..hennes dotter skulle tydligen ringa mig angående det..men dom pengarna kan hon trycka upp i röven! Hon ska fan inte styra och ställa över mig, de kan hon ju glömma! Trodde fan inte en människa kunde va så jävla psyk, trodde bara det var möjligt på film, men så var det visst inte...  thats life tydligen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback