Heldag med mammsen

Idag har jag vart med mamma och Nils nästan hela dagen=) Var först ute i stallet och släppte ut hästarna, sen gick mamma och jag en sväng med Nils och Hitch, va jättehärligt väder fast lite kallt. Sen åkte vi in till lkpg jag hade tid på arbetsförmedlingen, efter det blev de en sväng till ikano. Kolla lite på hööks men hitta inget. Var sen inne på ikano och kika lite, jag köpte inget, sen åt jag kyckling och pommes på linds, så jävla gott=) sen bar det hemåt igen vid 5. Var kul att umgås lite med mamma även att vi ses typ varje dag ändå=)

För dom som inte vet kan jag väl berätta att jag sagt upp mig på jobbet, anledningen till det är rätt många saker, vill inte ta upp det här men de känns alla fall jättebra, det bästa jag gjort på länge! Nu hoppas jag bara att jag ska hitta ett nytt jobb snart! Tyvärr är de ju inte så jävla enkelt har jag märkt, men visst fan ska de gå=)

180742-140

180742-141
Världens sötaste unge=)



Kommentarer
Postat av: jennie

å mamma dagar e underbara även om man ses ofta*ler*
tråkigt det där med jobbet,det verkade ju vara roligt...fast e det något som e fel så håller jag med dig att det e bättre att sluta än fortstätta..det finns ju andra jobb!!!
hoppas vi ses snart!kramar

2008-03-06 @ 13:13:19
Postat av: Emmis

Ja mamma dagar är lovely ibland=) Jo lite tråkigt med jobbet, eftersom jag trivdes med det..men men ibland går de inte som man vill..är alla fall glad att jag sluta! Vi får väl hälsa på er när vi kommer nästa gång..blir nog inte förns i april, annars är ni självklart välkomna hit=)
Kram

2008-03-06 @ 13:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback