Städning mm

Idag har jag städat som en tok..vi har ju inte städat ur lägenheten ännu, och vi ska va ute sista mars..så inte så långt kvar nu. Blev inte klar men en god bit på väg, känns skönt! Annars har jag ridit en sväng och städat lite här hemma oxå, och nu håller jag på att laga mat, räkgryta smaskens=) Killen kommer hem ikväll en dag tidigare än annars, bara för att det är röd dag på fredag.
Imorgon ska jah äntligen hämta sadeln jag ska låna och förhoppningsvis köpa! Ska bli spännande att se om den är skön att rida i.
Nu ska jag återgå till matlagningen!



1 dag närmre Elmia!!!=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin rosa blogg!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: Anna

nemen de va värst va duktig du e!! :D tänk den som orkade va de.. allt bra? kramiz

2008-03-20 @ 08:09:07
URL: http://goodis.bloggspace.se
Postat av: Emmis

Nja duktig vet jag inte, men det var ett måste tyvärr..annars är jag rätt lat av mej när de gäller städning..
Annars är de fint, sj då? Ska ni till Elmia nått lr?
Kram

2008-03-20 @ 15:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback