Ensam hela veckan typ.....

Ser väl inte direkt fram emot att va själv hela veckan, vet inte vad jag ska hitta på...killen ska jobba fedag oxå, seegt..
Önskar jag hade några vänner att umgås med men har inte en enda=( vet inte varför egentligen, är väl nått fel på mej kanske, vad vet jag..
Är väldigt glad att jag har mina djur vet inte vad jag skulle göra utan dom, dom är guld värda! Och självklart min kille och familj, tack för att ni finns!


Känns alla fall väldigt skönt att jag har lite att se fram emot, det gör att man blir lite glad i sin ensamhet=)
Ska ta och äta lite nu, igen..känns som jag inte gör mkt annat ibland än att äta haha.

Kommentarer
Postat av: Tess

Du får följa med mig på tävling på fredag =)

2008-05-20 @ 10:46:09
Postat av: Emmis

Ja de vore kul! Ska du tävla själv lr bara titta?

2008-05-20 @ 13:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback