Goliat

Ikväll satt jag för tredje gången på Goliat=) Han är otroligt duktig och supersnäll, kan inte tro att han är 4 bara, lugnare unghäst får man leta efter! Mamma ledde som vanligt och vi gick en liten bit på vägen, pröva att stanna några gånger med hälp av tyglarna, gick rätt så bra han verkar förstå lite alla fall=) På tillbakavägen släppte mamma oss så jag red helt själv! Gick över förväntan han bara lunka på som inget, underbara häst=)

Det sorgliga är att han ska tbx till sin ägare senast i mitten av september, börjar kännas ganska jobbigt då jag verkligen har fäst mig vid den här hästen...men men man vet ju aldrig kan ju ändra sig, men förmodligen inte=( Jag ska alla fall njuta av den här sommaren och vi ska ha roligt så länge de varar=)

180742-157
180742-158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback