Hos mamma och kollat på hus

Idag har jag vart hos mamma större delen av dan, åkte först dit på morgonen som alltid och släppte ut pållarna sen åkte jag hem igen, men kände inte för att sitta själv hela dagen så tog en dusch och åkte till mamma igen=)
Så vi har suttit ute i de fina vädret och ätit lite gott fika och snackat lite skit typ.

Vid 5 följde jag sen med mamma och Hans och kolla på ett hus i Berg som dom är intresserade av. Var väldigt fint men går väl inte riktigt jämföra med där dom bor nu, för det är enligt mig rena drömstället!  Men det är ju nästan alltid roligare att äga sitt eget hus och betala till sig själv, så förstår om dom vill köpa ett eget=)
Så förmodligen till hösten kommer jag ju inte kunna ha kvar hästen i stallet hos mamma=( känns lite sorgligt då det verkligen är kanon och det har vart grymt skönt att ha sitt eget. Men samtidigt så skulle de va himla kul att hyra in hästen nånstans där man kan rida ihop med andra och slippa va själv jämt=) Får se vad som händer.

180742-159
Fina Hitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback