Underbar dag!

Helt otroligt va varmt de har vart idag, riktig sommarvärme! Börja dagen med att ligga ute och sola en liten stund, men va nästan för varmt att ligga ute. Vid 1 åkte jag iväg och träffa kompisens mamma, och diskutera lite ang deras hästar..har ju förmodligen bestämt mig för att sälja min och börja rida islänning hos dom istället=) De kändes jättebra att få prata lite och så fick jag ta en liten tur på en av hästarna=) Känns som jag nästan har bestämt mig, men är fortfarande liite osäker, ska komma en gång nästa vecka oxå och prova, sen vet jag nog hur jag ska göra..

Mamma och Hasse har köpt huset jag va med och titta på, blev klart nu i veckan=) Roligt för dom, tror de kommer bli jättebra!
Och imorgon bär de av till Töreboda, ska på inflyttningsfest på lördag i Lidköping och sen blir de nog lite cruising på kvällen i Mariestad, ska bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback