Var ett tag sen

Japp nu var de ett tag sen jag skrev här sist, så tyckte de va dags nu! Så vad har hänt sen sist då? inte överdrivet mycket direkt, men har bla njutit av det underbara vädret, så har legat ute och solat ett par gånger och fått lite färg=)
Sen har vi fiskat ganska mycket i "våran" sjö som bara ligger ca 100 meter från huset, underbart! Så jag har fått min första gädda hehe, de va kul! Och Johan fick en på 10 kg ca förra helgen och jävlar va big den va, helt grotesk ju.
Idag har jag äntligen hämtat 2 sadlar hos Lisa till Goliat så får se om de blir nån ridning av nu, ska bli spännande.
Med min pålla går de framåt hon är så duktig=) Och i juni ska jag äntligen köpa en dressyrsadel, fan va gött.
Förmodligen ska vi till Västerås i juli på Big Power Meet fan va kul vi ska ha, supa och se på massa raggarbilar=)



Slänger in 2 bilder på Nils som har de gött i gräset
180742-152
180742-151


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback