Västervik strippen

I lördags var vi på strippen i västervik första gången, va rätt kul och många fina och häftiga bilar. Men de va ruskigt varmt så vi va inte kvar särskilt länge. Kul att komma iväg lite bara ibland=)

180742-154
180742-155

Nu är jag själv hemma igen, killen åkte som vanligt imorse, lite tråkigt är de men jag är rätt van nu! Var meningen att jag skulle till arbetsförmedlingen idag men dom ringde förut och sa att min handläggare va sjuk, så vet inte riktigt vad jag ska hitta på istället, kanske ta en ridtur ikväll, de är så härligt att rida lite senare, fast idag va de rätt kallt ute mot va de har vart dom senaste dagarna..kanske blir en liten tur in till lkpg och glo lite=)
På torsdag har Tess och jag pratat om att gå ut och skaka rumpa lite haha får se hur de blir me de=) vore alla fall superkul!

Kommentarer
Postat av: jennie

oj det var fina bilar det....
har ni tänkt komma på mariestad cruisingen i slutet av månaden då?
ha det fortsatt gott i det fina vädret.
Kramar

2008-05-13 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback