Hälsa på Charlotta

Ja i tisdags åkte jag och hälsa på min förra häst Charlotta som jag sålde i somras. Hon bor numera lite utanför västervik där hon verkar ha de väldigt bra. Hon är nyligen betäckt igen, då hon kasta fölet efter första betäckningen..så nu håller jag tummarna att allt går vägen och att de blir en liten fölis nästa år=)
Jag kunde ju tyvärr inte rida Charlotta då hon ska ta de lugnt iom betäckningen så fick låna en av stallägarens hästar, en arabvalack som va westernutbildad, en mkt trevlig häst.
Efter ridturen så åkte vi hem till Johanna och åt lite mat sen fick Hitch leka lite med hennes valp, va kul att se, Hitch va så duktig och gick undan så fort hon sa ifrån. Han är verkligen en lekfull hund min lilla vovve=)

Tror Hitch va lika nöjd och glad som jag när vi åkte hemåt, var en jätterolig dag och trevligt sällskap=) hoppas på att kunna åka och hälsa på snart igen!



Lite bilder från dagen







Och igår red jag islänning med Tess=) underbart att få rida isis igen, åå va jag vill ha en egen snart! Ska dit imorgon med en sväng, får se va vi hittar på då. Sen kom mamma och Nils hit och hälsa på=) tyvärr blev Nils väldigt rädd för Hitch, han är ju så stor och lite påflugen men väldigt snäll, men Nils tyckte de va otäckt så han fick va ute i hundgården under tiden (hunden alltså haha).
Just det ska va barnvakt åt Nils imorgon när mamma är och besiktigar bilen får se hur de går.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjena...

Ja det var jättetrevligt att du kom Nahla sov som en stock hela kvällen när ni hade åkt:) Hoppas Du kommer snart igen....kram på da

2008-10-10 @ 17:34:57
Postat av: Emmis

Ja de va jättekul=) Hitch va rätt trött han med hehe

Hoppas på att kunna komma om ett tag igen!

Kram

2008-10-10 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback