Livet leker

Nästan alla fall=) känner mig myket gladare, har gjort de ett tag nu...beror mest på att jag har börjat rida islänning igen! De är så underbart och roligt. Ska försöka rida ca 4 dagar i veckan, känns jättebra=) Man mår så mkt bättre när man har nått att göra, och inte bara går hemma hela dagarna.

Idag har jag däremot inte gjort så mkt, klippt gräset för antagligen sista gången i år, snart är väl vintern här..usch..men måste säga att jag ser fram mot julen lite..nått jag inte gjort dom senaste åren..ska bli så mysigt att fira jul i sitt eget hus för första gången=) Ska julpynta en massa hade jag tänkt, myspys!
I helgen får vi antagligen besök av killens 2 systrar, ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma....

ja visst käns livet bättre när man sysselsätter sig på dagarna:)

Jag längtar med till julen så mysigt...kram Johanna

2008-10-15 @ 21:48:43
Postat av: Emmis

Ja de är jätteskönt att ha nått att göra, och nått roligt dessutom=)

Kram Emma

2008-10-15 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback