Nattuggla

Sitter som vanligt uppe och glor vid datorn..har typ vänt på dygnet, lite segt men blir lätt så när man bara går hemma hela dagarna.
Idag red jag en sväng, även igår..rätt skönt att få komma ut lite, men jag saknar att rida islänning, sjukt mkt! Dom är ju så härliga...men som de är nu får jag rida ponny, rätt kul de oxå ibland=) Men nån gång SKA jag ha en islänning, sitter typ
och kollar annonser varje dag och drömmer mig bort haha är typ jäkligt avundsjuk på alla som äger en:P

Annars har jag inte gjort mkt alls..börjar bli riktigt less på de här..mår skit vissa dagar, fan att de ska va så jävla svårt att få ett jobb då..tror jag skulle må jävligt mkt bättre om jag hade ett och få träffa lite folk oxå och kanske få lite vänner man kan umgås med, för jag pallar snart inte de här mer:(  Har funderat på om jag kanske skulle skaffa en praktik lr nått..men jag vet inte..är så lätt att man blir utnyttjad då tyvärr..Jag vill ju ha ett JOBB! och gärna någa vänner oxå=)

Är rätt mkt grejer som känns väldigt jobbigt just nu, som jag önskar var annorlunda, en del grejer kommer aldrig mer bli som förut, borde ju kanske egentligen ha kommit över de nu kan man ju tycka..men tror inte jag nånsin kommer göra de, men förhoppningsvis kommer de kännas bättre ju längre tiden går..även om de redan har gått rätt många år..
Men de som är jobbigast just nu finns kanske en chans att de kan bli som jag vill, och jag tror att han skulle må bättre oxå om de blev så, vill ju kunna åka till honom typ när som, vilket inte är så lätt nu:(   Fan va jag önskar att du aldrig nånsin träffa henne!!! hon har förstört så jävla mkt, vill att allt ska va som förut..

Förmodligen helt ointressant inlägg för er som läser (om nu nån gör de) men jag kände för att skriva av mej lite.

Kommentarer
Postat av: jennie

hejsan!

jag läser ju din blogg :P

tråkigt att höra att du känner dig nere...vet hur det e att inte ha något jobb :(

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback