Träna för Hinni

Ja i onsdags red jag lektion för Hinni, både Brúda och Glitbrá, gick bra träna mkt halter och övergångar och lite böjning. Va kul och lärorikt, hoppas på att de blir nån mer träning framöver=) Är verkligen superkul att rida islänning igen, känns inte alls lockande att börja rida storhäst igen...skönt att jag äntligen vet vad jag vill! För hur kan man inte älska dessa underbara hästar!

Idag blev de en sväng på Brúda me Tess och Vicke, gick bra, hon lyssnar mkt bättre nu och tölten börjar komma mer och mer=) Men vädret va ju inte de roligaste, riktigt skitväder..usch..


Vill ha sommar igen!

Kommentarer
Postat av: jennie



hejsan..jo här är det bara bra,hur är det själv?

ja fasiken va otäckt det är...hann ju aldrig testa min BMW på vintern så jag har ingen aning om hur den hade varit...säkert jätte skojigler

vet att 240 inte e lika lätta i röva på vintern,så dom e ganska så trevliga att köra.

ser oxå fram emot jul...är så mysigt tycker jag...dock tyckte jag att vädret kom lite tidigt;P slaskigt,blött och kallt bara så där :(

åå vad kul att du har hittat något att syssla med om dagarna!då brukar det inte kännas som att alla dagar är lika dana och att man gräver ner sig i det till slut...kramar jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback