Torsdag

Igår åkte jag och Hitch till mamma och Nils på morgonen och gick en promenad med dom, va rätt skönt att få komma ut lite, tog en timme ungefär. Va ett tag sen jag va där och Nils kan gå nu! Fasen va tiden går fort, han va så jäkla söt när han gick=)

När jag kom hem igen höll Johan på med veden, hade vart och hämtat ett lass, så de va bara att börja kasta in i pannrummet..jobbigt va de men dom sagt de måste göras..
Vi tröttna efter ett tag så jag tog min fyrhjuling och han sin dirtbike (lr va fan de heter) så åkte vi en sväng. Åkte in på en grusväg jag aldrig åkt på, va verkligen supermysigt! Efter en bit stanna vi och gick in lite i skogen och kolla efter svamp, vi hitta massor trattkantareller, hur jävla mkt som helst fanns de. Vi plocka en hel jävla Willyspåse full, kunde ha plockat mkt mer men som sagt påsen blev ju full haha

Det var ju bara att ställa sig och börja rensa svampen när vi kom tbx, skittråkigt va de och har fortfarande typ hälften kvar som jag måste göra idag..seegt..
Får se va som händer idag..ska kanske åka och rida får se..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback