Vill ha häst..igen

Skulle så gärna vilja ha häst igen..saknar de massor. Får visserligen rida typ hur mycket jag vill hos A..men de känns liksom inte så roligt längre. Red ju på en islänning där men han har åkt tbx till sin ägare, hon vill iofs låna ut honom men jag tror inte jag vill låna han, dels för att det är en väldigt svår häst och sen känns de inte så roligt att kanske låna honom 1-2 år och de kanske går jättebra och då ska hon ha tbx honom igen..känner inte för att lägga ner massor jobb på en häst som inte är min..

Ångrar lite att jag inte börja rida hos kompisen istället på deras islänningar, har verkligen fäst mig vid den rasen, och skulle väldigt gärna vilja ha en egen men som vanligt är de pengarna som saknas..

Känner att jag vill mer med min ridning, jag vill träna och kanske tävla inte bara rida i skogen som de blir nu.. aja får väl se va som händer.

Annars har jag varit sjuk några dagar, förkyld och lite feber tror jag, är bättre nu men fortfarande lite hängig och ont i halsen.


Kommentarer
Postat av: jennie

tjenare Emma.Det var inte igår..hur går det med dig då?

kul å se att du bloggat lite igen...ler

hur går det med hus å sådant?

ha det underbart.kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback