Så jävla glad!

Så jävla glad jag blev idag! Har inte vägt mig på ett tag och ställde mig på vågen idag och jag har gått ner nästan 3 kg på lite mer än 1 månad=) Så nu är jag ännu mer taggad att fortsätta träna när jag vet att det gett resultat.

Sen red jag Drós i paddocken idag, och det gick jättebra, traven har blivit myycket bättre, hon börjar till och med söka sig ner i form nu. Även tölten har nog blivit lite bättre, jag börjar komma på mer och mer hur jag ska göra, det är svårare än man tror att rida i helt ren tölt, det blir lätt passaktigt på Drós men som sagt vi kämpar på och jag är så jäkla glad att jag fick chansen att börja rida henne, för hon är en underbar häst som jag blir mer och mer förtjust i varje dag! Och jag känner mig väldigt stolt att jag lyckats få henne så pass fin som hon faktiskt blivit, och finare lär hon ju bli=) Ja det var en del skryt men tror nog att jag är värd att få skryta lite hihi.


Lägger upp några fler hoppbilder oxå:



Bäst att lyfta ordentligt på fötterna=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback