Mitt "nya" liv

Igår började jag mitt "nya" liv vilket innebär att jag ska börja äta bättre och mer regelbundet och röra på mig mera. Förhoppningsvis går jag ner lite i vikt vilket såklart är meningen, plus att jag vill bli lite snyggare till sommaren=) Känner mig rätt taggad nu och har lite motivation, så hoppas bara det ger resultat.

Blir en hel del nya maträtter som jag inte testat innan. Igår gjorde jag en linsröra med cous cous till lunch, den smaka inget vidare, så den blir de nog inte fler gånger, men man måste ju testa innan man vet=)
Till middag gjorde jag Marinerad pasta med halstrade räkor, det smakade bättre men var inte direkt supergott.
Idag tänkte jag göra Karibisk wok med kyckling och räkor, tror det kan va riktigt gott.

Kommer nog bli mycket bloggande om min mat mm nu, mest för min egen skull, så jag kan gå tbx och se vad jag ätit och hur träningen går.



Linsröra med cous cous


Marinerad pasta med halstrade räkor


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad duktig du är =P Bara att käpma på, tänk på att äta och dricka regelbundet med =)

2009-02-26 @ 18:34:17
Postat av: Emma

Ja jag känner mig ganska duktig faktiskt=) Hoppas bara jag kan hålla i det och inte fuska för mycket:P

2009-02-26 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback