Ridtur med mamma

Idag följde mamma med på en ridtur=) Var typ 1½ år sen hon red sist men det gick jättebra, hon och Drós va duktiga tyckte jag=) Hoppas att hon vill följa med på en tur snart igen.
När jag kom hem busa jag och Hitch en liten stund på gärdet, han älskar verkligen att springa, tokhunden. Han har fått ett nytt koppel oxå som jag köpte igår, har ju använt kedja och ett grimskaft till häst som koppel haha så nu var det på tiden att han fick ett riktigt koppel.

Annars har det inte hänt sådär jättemycket det senaste, rider ju ett par dar i veckan som vanligt, sen har jag även börjat gå till en "privat arbetsförmedling" som jag blev anvisad till. Är väl meningen att dom ska hjälpa till så man kommer ut i jobb eller praktik...hoppas att det ger nått för en gångs skull, dom andra ställena jag vart på har inte gett ett skit tyvärr. Får väl se vad som händer.



Jag och mamma på Drós och Glittbrá



En dregglig Hitch i sitt nya koppel



Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken tur att det gick bra =)

2009-02-22 @ 20:40:06
Postat av: Emma

Ja det gick jättebra, Drós va så snäll=)

2009-02-23 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback