Läängesen

Ja nu va de ett tag sen jag skrev igen..men allt är väl ungefär som vanligt=) Rider en del och är hemma, söker jobb vilket går trögt som vanligt..
Finns väl egentligen inte så mycket att skriva just nu..men kan väl berätta att vi skaffat x-box 360, superkul är det! Har velat ha ett tv spel länge så nu äntligen har jag ett=) Och ridningen går bättre och bättre tycker jag, får rida ganska många olika hästar nu, vilket såklart är jätteroligt och man lär sig massor. Hoppas på att kunna va med på nån tävling i år oxå=) Och förhoppningsvis blir jag väl fodervärd på nån av hästarna framöver, så man kan inrikta sig lite mer på en häst, tills jag kan skaffa en egen en dag=)



Jag och Brúda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback